reklama

Nikto Ti nedá toľko čo Ti ja viem sľúbiť...

Dnes som sa tak započúval do tlačovky , a už ozaj mi načisto došlo že Slovensko je a bude len niečo ako zlata baňa.Alebo tá politika je taká žumpa? Zlatá rybka? neviem...ale unavuje ma to.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chcel by som sa opýtať pre seba kto je to ten Matovič, obyčajní ľudia, čo je to za človeka. Kto je to Procházka, čo je to za ľudí ,prečo ich platíme ??? Koľko ich máme , koľko platíme? A prečo platíme ozaj sme natoľko otupený národ? Smeje sa v TA3 svojim voličom , ja sa vzdávam , riadne nemám chuť to počúvať nahrávku ma prokurátor, myslím že aj Doc. JUDr.Radoslav Procházka, PhD. J.S.D a neviem kto ešte ,ale asi 10 kopijí bolo. Originál by mal byť v mobile a prešetruje jeho pravosť NAKA. ale akosi dlho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A toto , sa nevie uživiť samé? Takéto tváre musia chodiť do politiky mať 3 až 10 členov a nazvú sa opozícia , toto je ta druhá strana mince????? Ja píšem tak ako počujem a opačne , čudný jazyk , ale toto sa nemôže postaviť oproti SMER-SD !!!

Matovič....„Aj budúce voľby budú pre mňa rozhodnutím. Ak získame dostatočne silný mandát a podarí sa nám na Slovensku vytvoriť alternatívu bez Smeru, vtedy to budem považovať za to, že som v politike niečo dokázal. Ak sa to nepodarí, aj sám nad sebou si vyrieknem ortieľ. A nikto sa nemusí obávať, že som typ človeka, ktorý sa potrebuje prestravovať a ostať v politike do dôchodku,“

Toto splodil.!!!!!!

Do politiky podľa vlastných slov išiel preto, lebo mu prekážalo, akým spôsobom politici pristupujú k ľudom, že sú schopní ich okrádať, hoci pred voľbami im ťahali popod nos medové motúzy. Líder obyčajných ľudí zdôraznil, že nepotreboval a ani teraz nepotrebuje politiku na to, aby prežil a uživil sa.

Podľa neho sú však v parlamente viacerí vyslužilí politici, ktorí sa potrebujú prestravovať do dôchodku a užívať si, ako im ľudia na ulici poklonkujú. Ale koľko sa už drží aj on?? a koľko ich máme? V okresoch kde je nezamestnanosť viac ako 30% je plat /ak sa niekto dostane do prace / 350€ bodka .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Ja si na to nepotrpím. Nemám rád, keď ma oslovujú pán predseda. Do politiky som prišiel upratovať. Ak budem vidieť, že som ako upratovač slabý, vytvorím a odovzdám priestor iným ľuďom, aby sa to pokúsili urobiť lepšie,“ uzavrel.

To je už žumpa alebo ešte je to politika?? Neviem a preto sa blbo pýtam.. večer bude tlačovka dalšia , divadlo , zahrajme sa ...toto neviem neviem prehltnúť..

Tento chlapec vie všetko , má zázračnú paličku na problém

Návrhy na odvolanie sú úplne legitímnou prácou opozičných parlamentných strán, kde sa môžu zviditeľniť, kde sa dá hovoriť o chybách, ktoré vláda robí...Táto vláda nemá žiadneho partnera, o to viac potrebuje kontrolu. Nečudujem sa, že momentálne je viac návrhov na odvolávanie ministrov, pre opozíciu je len toto kontrola vlády. Ja so žiadnou balkanizáciou nesúhlasím, nie je to o tom .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja sa len pýtam prečo máme platiť , ľudí menom xy čo sa uživia v pohodičke v priestore a netreba ich v politike . Občania čo platia ich veľké, ale že veľké veci ... plat, nárok na xxxxxxxx .no ja nemám predstavu koľko to všetko stojí, len sa blbo pýtam, koľko stojí taká postavička ako je Matovič alebo Procházka bežného daňového poplatníka? Koľko a ako dlho tu budete hrať divadlo?

Ono staré známe ako môj starý otec vravieval ,, Nikto Ti nedá toľko čo Ti ja viem sľubiť"

Robert vaculčiak

Robert vaculčiak

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mam život rád tak ako je .Trvanie života závisí od vonkajších vecí, nie odo mňa. Ale mne prislúcha prežiť celý čas, ktorý som dostal.Pre vyrovnanú myseľ je smrť len ďalším dobrodružstvom. Zoznam autorových rubrík:  príroda a škodcoviaZdravieDomovSVETNezaradenéSúkromnépríroda

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu